Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч около масленото тяло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч около масленото тяло

    Колеги,в епера между масленото тяло и блока има гарнитура 60612048 само за ЦФ3 моторите.А за моята не е посочена такава , само едно кръгло гумено уплътнение.Някой от вас ако е свалял тялото ,нека да напише има ли или няма гарнитура на ЦФ2 мотора да не стане сакатлък и да съм не подготвен.Колата ми е 190 коньовата ЦФ2.Имам теч на масло и намерих и гуменото уплътнение.Нямам канал та отидох до майстор .Нещо не му се сваляха куп части и за него било от гарнитурите на капаците на клапаните.Нарочно отидох до Пазарджик при Петър и неговите момчета ми ги смениха .И без това си бяха за смяна.Меки но пропускаха тук там .Но тече си под мотора.Насрочих си ден за вторник и ще отида за смяна на това уплътнение но се чудя дали е само то?

    http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=1&DRW_NUM=3
    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

  • #2
    Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
    Колеги,в епера между масленото тяло и блока има гарнитура 60612048 само за ЦФ3 моторите.А за моята не е посочена такава , само едно кръгло гумено уплътнение.Някой от вас ако е свалял тялото ,нека да напише има ли или няма гарнитура на ЦФ2 мотора да не стане сакатлък и да съм не подготвен.Колата ми е 190 коньовата ЦФ2.Имам теч на масло и намерих и гуменото уплътнение.Нямам канал та отидох до майстор .Нещо не му се сваляха куп части и за него било от гарнитурите на капаците на клапаните.Нарочно отидох до Пазарджик при Петър и неговите момчета ми ги смениха .И без това си бяха за смяна.Меки но пропускаха тук там .Но тече си под мотора.Насрочих си ден за вторник и ще отида за смяна на това уплътнение но се чудя дали е само то?

    http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=1&DRW_NUM=3
    Въведи си номер на шаси

    Comment


    • #3
      Алекс,там е работата ,че не показва никакво уплътнение за този мотор.За това питам дали някой е свалял масленото тяло на CF2 мотор.2.5 или 3.0.
      До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
        Алекс,там е работата ,че не показва никакво уплътнение за този мотор.За това питам дали някой е свалял масленото тяло на CF2 мотор.2.5 или 3.0.
        Щом с номер на шаси няма, значи няма как да ти го извадят от каталог. Силикон

        Comment


        • #5
          Има само О-пръстен, нищо друго. В момента съм разглобил колата точно заради него. Много неща се разглобяват за да се смени. Ето няколко снимки от преди 5 минути
          Attached Files
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Това нещо някога е било кръгло и гъвкаво. Сега е пластмасово.
            Attached Files
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              На моя дизел стана уплътнениение от маслен филтър. При вас не знам дали ще стане
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Големи благодарност,момчета.На ,Боби,за снимките ,още по големи.Този О-пръстен съм го купил още преди година и до сега си чакаше времето да смяна.Във вторник сутринта ще я почвам и тъй като се появи едно леко тропкане отпред, ще сменя биалетките и тампоните на стабилизиращата щанга.
                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                  Големи благодарност,момчета.На ,Боби,за снимките ,още по големи.Този О-пръстен съм го купил още преди година и до сега си чакаше времето да смяна.Във вторник сутринта ще я почвам и тъй като се появи едно леко тропкане отпред, ще сменя биалетките и тампоните на стабилизиращата щанга.
                  Дали тропка от тях. На мен ми тропа амортисьора, тропа влудяващо, за щастие не постоянно
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Дали тропка от тях. На мен ми тропа амортисьора, тропа влудяващо, за щастие не постоянно
                    Ще проверя.Ако е амортисьор ,ще се сменят амортисьори.Тропа и в най малките неравности ,все едно има разкачен маркуч от нещо си и удря по корите.Но нищо такова няма.Ще проверим тампоните на щангата и биалетките ,ще сменим разбитото.Ако продължи ще се оборудвам и с едни амортисьори.Лека полека ще събера една алфа на части.
                    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                      Ще проверя.Ако е амортисьор ,ще се сменят амортисьори.Тропа и в най малките неравности ,все едно има разкачен маркуч от нещо си и удря по корите.Но нищо такова няма.Ще проверим тампоните на щангата и биалетките ,ще сменим разбитото.Ако продължи ще се оборудвам и с едни амортисьори.Лека полека ще събера една алфа на части.
                      Застани срещу колелото, хвани гумата с две ръце отгоре и я разклати много здраво напред назад.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Застани срещу колелото, хвани гумата с две ръце отгоре и я разклати много здраво напред назад.
                        Клатил съм и пак ще клатя.По някога човек може да полудее от нещо такова до като го открие.Имах нова 164-ка.Една есен са появи нещо като лек звън .Тихо и влудяващо.Не по малко от 30-40 пъти свалях таблото с уредите и проверявах кабели и релета ,защото го оприличих на паднала пружинка на реле и дрънкаща заради това котва.Всички кабели ги завих с дунапренена лента.Това упражнение и подобни нему се повтаряха постоянно по купето и навсякъде.На пролет,вече обезверен и пищисан започнах да блъскам със свита длан по кори ,врати и тавани.И взех та го чух и от ударите.Бавно бавно стигнах до сенника.Оказа се че дрънкат болчетата на слънчевите ми очила.Едното което държи силикончето за носа.Заради това дрънчене съм обикалял квартала да търся малки дупки за да го намеря .
                        Втората такава история бе заради един маркер попаднал незнайно как във въздуховода на парното на една от капите ми.Капачката му оребрена и по някога на завой чувам едно хърррррр.Някой отзад го е изпуснал и после е влязъл във въздуховода под шофорската седалка.Завиваш и хърррр.Там не търсих но реших веднъж аз да си чистя колата .Та утре ще поразклатя отново.
                        Last edited by plamenp59; d.m.y г., 22:30.
                        До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                        Comment


                        • #13
                          Днес започнаха с разглобяването и за утре след обяд ще е готова.Благодаря още веднъж на Боби за снимките,че без тях се чудеха от къде да я започнат.
                          До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                          Comment


                          • #14
                            и моята почти съм я сглобил. Хубаво е така и така ще вадите междинния вал на дясната полуоска да проверите и луфта в лагерите на диференциала.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Готова е вече.Проверихме и диференциала.За смяна беше само дясната биалетка и тампона на двигателя, който се бе скапал от маслото.Сменихме ги и тях.Тествахме и се прибрах с нея.Още веднъж благодаря на всички писали в темата.
                              До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                              Comment

                              Working...
                              X